söndag 15 februari 2009

söndag

Inatt har jag sovit utomordentligt gott. Det var längesen.
Somnade runt tolv-ett, och vaknade tio.
Idag vet jag inte vad jag ska göra. Måste kolla in vad vi har för väder. Kanske gå på nåt i Albert Park. Summer Series börjar idag. Massa band spelar under hela dagen, arrangerat av en radiokanal. Allt är gratis, och de har lyft alkoholförbudet för idag (annars är det 24/7 alcohol ban där) så det kan nog bli lite ståhej där om det är fint väder. Inte för att jag har någon alkohol, men det kan jag klara mig utan.
Igår var det regn och mulet och kallt (14 grader!!) så hoppas det blir lite bättre idag. Kom på att jag måste gå och handla frukost också. Åååhh. Hatar att vakna upp och inte ha frukost hemma. Nåväl.

1 kommentar:

mewlin sa...

fjorton minus på orust. helt jäkla sjukt