fredag 15 maj 2009

fredag downunder

OK. Slut på det goda nu. Chipsen och godiset är uppätna. Och det var det, det.

Jag längtar hem till min hund något fruktansvärt!
Och lipar redan lite när jag tänker på hur mycket jag kommer längta efter L... Usch, nu är jag så himla löjlig jag vet. Men det skiter jag i. Måste få utlopp för det här någonstans. Och då blir det i bloggen.

Annars då...vad händer.
Vaknade av en jäkla weta eller något liknande på huvudkudden. FYVADÄCKLIGTDOGTUSENGÅNGEROM

Nej det var ingen weta, jag överdriver såklart. Det var kanske en syrsa eller något.

Och så är det rätt mkt spindlar här. Går med handdammsugaren och dammsuger upp dom om dagarna. Hehe.

6 kommentarer:

Matilda sa...

usch...det är rätt åt dom. Kom på igår när jag tittade på våra skummeslövsbilder att jag saknade dig! Vi får ta en fotorunda i Cannes tycker jag!! Kom hem nu...

Eva sa...

Vi rakade fa in en weta i bilen en gang, och den fick jag forstas i haret!! De ar skitackliga!! Och stora! Och hoppa kan elandena ocksa! Vad konstigt att du snart ska aka hem till Sverige, jag minns nar jag forst laste pa din blogg, och du satt pa flygplatsen och vantade pa att aka hit... Kommer ni tillbaks senare, eller?

Anonym sa...

Är det din hand? /Paps

Kleinen sa...

ah gud..blev seriöst orolig när jag såg den där bilden =)

amanda sa...

haha nejnej! detta va bara en bild jag googlade fram på en weta! ^_^
den vart inte riktigt så stor!

eva: gud vad hemskt!! de är ju så äckliga och hoppar överallt. jag har mest bara stött på dom utomhus som tur är.. ja, visst är det knäppt, tiden har gått så fort! har snart varit här i nio månader. vi kommer säkerligen tillbaka eftersom han har sin familj här och så :)

Eva sa...

:-) Ja, laskiga ar de! Vi bodde ute i Meremere for nagra ar sen, och jag tror de hade kolonilott i varan tradgard. IRK!!!
Bra att ni kommer tillbaks, kanske lyckas vi fa till en traff da :-) Jag far halla koll pa din blogg, sa jag vet att du har det bra! Halsa Svedala sa gott nar du kommer hem, du ska se att tiden gar fort tills L kommer efter! Kram pa dig!