onsdag 22 juli 2009

nyazeelandbloggen - sweden edition

Vet ni. Saknar alla där hemma så himla mycket. Ibland tänker jag att jag är för pubertal. För mycket upp och ner känslomässigt för att kunna tas seriöst. Ena stunden är jag jätteglad, ena stunden olyckligast i världen. Men snart är jag ju inte tonåring längre. Har bara en och en halv månad kvar som det. Så det är väl dags att skärpa sig.

När jag sitter här downunder saknar jag Sverige. När jag är i Sverige saknar jag faktiskt Nya Zeeland... varför är det så?

Nåväl!
Här kommer lite bilder från när nyazeelandbloggen var i Sverige. Och Frankrike!

Spenderade fina dagar med Anna. Hon har skaffat en superfin lya på Torpa [Taapa], som vi hade fina stunder i.

Vi är båda två lika söta. Visst?


När vi såg den här bilden började vi skratta så otroligt mycket att jag inte visste var jag skulle ta vägen. Jag kunde inte andas. Trodde jag skulle dö.

Jag var tvungen att lägga mig ner.
Saknar Anna och att vara mongo med henne.

Jag hade även en otroligt fin semester i Frankrike med min älskade familj.
Gud vad jag saknar dom!!!!

Här är jag och min fina syster. (Vet inte hur det hände men jag ser mycket längre ut än vad jag är på den här bilden.)

delar av familjen i frankrike

Och så åkte vi och badade i Vättern när vi hade fint väder hemma.

En eftermiddag var det hela 23 grader i vattnet!!

Saga tyckte inte om att bada nå värst.

Min fina mamma fyllde 50 år.

Det blir för mycket att lägga opp alla dessa bilder här. Ni kan väl adda mig på facebook, där finns tonvis med bilder.

Inga kommentarer: