onsdag 7 oktober 2009

I'm back

Nu har jag fått tillbaka min kära dator. Dock är den som ny eftersom de satte in en ny hårddisk (då den gamla var paj) så nu är det tomt. Men det gör inte så mycket, blir lite som en nystart liksom!
Hade ändå sparat ner alla foton på den externa hårddisken så det är OK.

Dock har jag varken iphoto eller mycket annat i datorn nu så det är lite tråkigt. Men det är väl bara att hålla ut tills jag kommer hem igen - då kan säkert käre far fixa det. (?)

Fööör jag kommer ju faktiskt hem om typ 11 dagar!! Helt sjukt, jag vet. Nästa söndag landar jag och L på Arlanda. Efter lite semester i Thailand. Vi åker nämligen till Thailand imorgon! Ska bli jättekul, jag har aldrig varit i Thailand. Vi ska till Phuket först, resa runt lite på ön och de olika öarna runtomkring. Sen några dagar i Bangkok och sen hem till Sverige. Hoppas det inte regnar för mycket så man kan bli lite solbränd...hehe.

Det ska bli så himla roligt att komma hem igen! Har längtat så mycket efter familj och vänner. Häromdagen sa jag hejdå till Helena och lipade som en liten gris. Det var ju onödigt kanske. Men jag kommer sakna henne.

L ska ju tillbaka hit i jan/feb men jag vet inte när jag kommer tillbaka till NZ nästa gång. Det är ju så dyrt med flygbiljetten. Vi får se helt enkelt... men nån gång blir det väl eftersom L har sina föräldrar här nere.

Det lär nog inte bli mycket bloggande i Thailand, om det inte finns väldigt billigt internet på hotellen vi ska bo på. Men i vilket fall lär jag nog vara upptagen med att semestra och ta massa foton :)

Antar att detta är slutet på Nya Zeelandbloggen då. Eftersom jag inte kommer vara i just Nya Zeeland nåt mer. Men jag lär säkert få bloggsug snart igen. Hör av mig då.

CIAO!

1 kommentar:

Haren sa...

Jag kraver att fa lasa framtida blogg. Och fy farao vad trakigt det kanns att ni ar pa vag bort. Roligt for er, trakigt for mig. Lycklig resa fina vannen sa ses vi snart igen. kram