lördag 25 oktober 2008

update

Så... vad har hänt sen sist. Var ute i Titirangi i torsdags och åt medda med Leon och hans mamma. Det var mycket trevligt! Själv åt jag kladdkaka och drack Cosmopolitan. Hehe.

I fredags var vi på öppningen av något som hette "If value, then copy", konst o sån skit! Har verkligen fått upp intresset för sånt här pretantiöst dravel, kanske för att min gybbe är så inne i den världen... hehe. Vi hånar saker och ting så bra tillsammans! Fint är det. Det fina med alla dessa exhibits är att det finns gratis drinkar där och trevligt folk. Igår träffade jag en av Leons kompisar som jag verkligen klickade med, allt tjejsnack som varit fångat inuti mig de senaste månaderna bara rann ur som diarré och gud vad skönt det var att prata med en tjej. Kul att man börjar få lite vänner här iaf hursomhelst.

Idag var vi ute i Titirangi igen och hämtade lite grejer, och fikade. Jag åt en chokladmuffin som var mycket god. På morgonen innan vi åkte, var jag ute och sprang. Imponerande va? Var ute före klockan tio. En lördagmorgon. (APPLÅDERNA DÅNAR.) Sen gjorde jag trettio situps, tjugo armhävningar och trettio rygglyft. Till exempel.
Bra va? Kör träning tre-fyra dagar i veckan.

Satt häromdagen och kollade igenom en massa Jan Stenmark-strippar. Gud så jag älskar dem... Saknar att öppna upp Aftonbladet och hitta Jan Stenmarks grejer där på kultursidan. Men som tur är finns mycket online!

1 kommentar:

Matilda sa...

alltså...vad håller på att hända med dig! Träning?! Situps?! Du kommer att sluta mer "fit" än mig trots att jag kämpat å slitit hela livet typ ju! Söstra mi!