onsdag 28 januari 2009

update

Hej vänner!

Jag vet inte om så mycket har hänt sen sist. Men får väl försöka sammanfatta det lilla.

I måndags...måndags... vet jag inte vad som hände. Jo, eller, det var väl det som var grejen. Ingenting hände. Gick ut en gång under hela soliga dagen, då satt jag och Leon i parken och lunchade. Det var helt enkelt en sån där dag, bara. Ni vet.

Igår, tisdag, var bättre. Trots blåst, regn och mulet väder gick jag på promenad med fina H. Det var hurtigt av oss tycker jag. Det var rätt varmt igår ändå och framåt kvällen klarnade det upp och blev ännu varmare och soligt. Vid halvsju var det dags för jobbintervju och herreminje!

Det var som en himla audition eller nåt. Haha. Typ... 15-20 tjejer eller nåt, som alla fick ställa upp sig på rad. Presentera sig och sen svara på nån random klassisk fråga. Sen en "challenge" där vi skulle springa runt i affären och på några minuter hitta en outfit till intervjutjejerna, som skulle passa dom till ett speciellt tillfälle. Hahahahaha.
Helt galet!
Men det var roligt faktiskt. Där fanns alla möjliga sorters människor...

Men det kändes bra efteråt i alla fall, och idag har de ringt och berättat att jag var "successful" och får komma på en andra intervju på fredag. Så spännande!

3 kommentarer:

Haren sa...

Grattis! Later ju som nan slags top model grej, hihi. Da maste du iaf ha lyckats hitta tva snygga plagg i den butiken. Lycka till igen pa fredag!

Matilda sa...

grattis! du är bäst systra mi!

Sweet-saga sa...

Håller tummarna för dej!!!