tisdag 15 september 2009

Vet ni...

✿ Idag är det 22 dagar kvar tills jag och L åker till Thailand. Sjukt! Det är typ om tre veckor!

✿ Det är 32 dagar kvar tills jag kommer hem till Sverige!

✿ Om två dagar (den sjuttonde) är det exakt ett år sedan jag lämnade Sverige för Auckland... Tiden har gått både långsamt och snabbt på samma gång.

Annars har jag inte mycket att säga. Låg i badet i tre timmar idag och pratade med mamma i telefon nästan hela tiden. Hon har ju kommit hem från Frankrike nu den stekaren och jag saknar henne! Jag saknar pappa också. Och jag saknar Matilda och Emil, Christoffer och Lena och Saga och Elvis. Och USCH vad jag saknar Mia för henne hann jag inte träffa när jag var hemma i somras så vi har fan inte setts på över ett år nu.

Snart får jag träffa er allihop! Och säkerligen kommer ni bli dödströtta på mitt NZ-snack! Härligt!

Inga kommentarer: