torsdag 16 juli 2009

Vad kass jag är på att blogga här nu då. Men det finns liksom inte så mycket att blogga om. Har gjort mina äventyr här redan. Dessutom är jag pank, då händer det ju inte så mycket... Dessutom bor jag ute i regnskogen, där man måste ta bil till busstationen och sen buss/tåg i en halvtimme för att ta sig in till stan. Så det händer ju inte så ofta eftersom jag inte har körkort...suck. Är sjukt trött på att inte ha körkort. Sen tror jag iofs inte att jag skulle vilja köra här heller, för den delen. Folk kör som idioter i det här landet och dessutom på fel sida.

Vad roligt det skulle vara om nån ville komma hit och hälsa på så kunde jag guida den personen.

Nåväl!
Jag har ju i alla fall L. Alltid nåt, det.

Och en stor jordbävning hade vi i Southland inatt. Häroppe kände man ju inget såklart, men lite spännande är det ju i alla fall. Tsunamivarning och allt.