lördag 22 augusti 2009

hemresan

Nu har vi äntligen lyckats krångla klart med våra ombokningar, så nu är det bokat och färdigt. Känns skönt att ha ett datum att liksom räkna ner till, ett datum som är definitivt, för jag har haft rätt mycket hemlängtan på senaste tiden. Som ni säkert inte lyckats undgå om ni läser den här bloggen.

Thai Air vart hur dumma som helst men de fixade i alla fall sitt misstag (hyfsat) till slut efter mycket gnäll. Orkar inte dra hela storyn, känns som jag gjort det tusen gånger redan... Men det är löst i alla fall och den 8 oktober lämnar jag och min karl Auckland och åker halvvägs hem, till Bangkok för lite semester. Sen lämnar vi Bangkok och flyger till Arlanda den 18 oktober och kommer alltså hem då!

Det är exakt 56 dagar kvar tills dess att jag står på svensk mark igen. Längtar såååå efter min familj och mina vänner. Ni anar inte!

Här har ni en vacker print screen på mina flighter;

2 kommentarer:

Lisa sa...

Välkommen hem till höstrusket.Det borde du klara bra, som har haft sommar (NZ) ,(S)och nu vår i NZ igen. Det är ju dags att ni får uppleva den svenska vintern.
Varma kramar från Moster

ANNA sa...

GLAD FÖR DIG KOMPIS!