torsdag 20 augusti 2009

vardagssörjan

Tjenare. Sen sist har jag..öh. Svårt att komma ihåg det där ju. Träffat Helena och fikat på stammisfiket där vi såg både en och två celebrities. Utöver mig och H då.

Kallar det Miller-kafeet men egentligen heter det "Alleluya" och ligger på K road.



Här är det. Typiskt söderhak enligt Anna (som är saknad).

Annars då? Jo imorgon ska jag åka till ishallen här och känna på't. DET VAR ETT TAG SEN kan man säga. Och låneskridskor...hoho jaja. Rapport om det kommer...

Annars då?x2
Jag och L är i bokningsfasen ang biljetter hem till sverige så snart kan väl de planerna tillkännagöras officiellt också. Inte många veckor kvar nu! Ni får vara snälla mot honom när han kommer till ett helt nytt land o ska bosätta sig.

Nu ska jag försöka somna bredvid en man som drömmer så mycket att hela sängen gungar till ibland.

Gillar honom ändå.

Inga kommentarer: