fredag 22 maj 2009

emuuuuuuuuuuu

Igår och idag har varit huvudvärksdagar. Vet inte varför. Det bara är väl så ibland. Skyller på vädret eller nåt.
Och tildiii, nej kortet togs innan jag klippte mig. Vart kanske lite otydlig där.
Det är möe kortare nu. Men det behövdes!

Och vet ni vad! Jag har världens finaste kille. Förstår inte hur han orkar med mig. Igår när jag hade hade fett hår och mörka ringar under ögonen och blekt ansikte och rödsprängda ögon och äcklig andedräkt och håriga ben och var suuuupergnällig ochverkligenallt! Så tycker han att jag är världens finaste.
Trots att jag alltid är så himla gnällig (som de som känner mig vet...). Alltid är det nåt fel med mig, ju. Ändå står han ut! Det är himla imponerande tycker jag.

Och detta är inte bara en engångsföreteelse.
Det händer ungefär varje dag.

Har ju velat köpa mig ett par emu eller uggs när jag har varit här nere. I fårlandet liksom. Men inte haft råd. Idag fick jag välja och så köpte han till mig. Och då är det ändå HAN som fyller år snart!! Bild kommer när de har shippats hit! Jippie.

1 kommentar:

Anonym sa...

emu? uggs? Farsan fattar inte :-)