tisdag 5 maj 2009

tisdag


Idag fyllde vi i en blankett till Migrationsverket, där man fick kryssa i civil status.
Vi hamnade under "wife/husband/partner".

Gulligt va.
Som ett gammelt gift par.

Idag har jag varit inne i stan medans L hade föreläsning på uni. Jag shoppade en gosig tröja. Sen gick vi på utställning där jag träffade Bill igen, Ls kompis, han är en känd filmproducent från NZ, gjorde bl a Whale Rider. Börjar bli riktigt bra kompis med honom nu. (Ha ha) Han känner Roman Polanski, de gick i filmskola tillsammans. Och massa andra också (jag frågade om namn efter namn och jo han kände visst den och den och hade en liten anekdot om var och en.)
Han tycker jag ska gå på filmskola i Paris eller på NYU. Jag skriver ett letter of recommendation så är det fixat, säger han.
Hans dotter heter också Amanda förresten.

Ja, och en bild på vår nya utsikt då. Grönt.

1 kommentar:

mewlin sa...

coooooooolt GÖR DET!