fredag 1 maj 2009

fredag!

Fredag idag. Igår kväll fick jag ett sånt där ryck och började rensa ut massa skit. Man måste ju leva ett ganska minimalistiskt liv om det ska få plats i 25kg resväska och fara jorden runt. Tror nog det ska gå bra att få med mig allt som jag vill ha med mig hem, har inte sååå himla mycket grejer ändå.

I helgen flyttar vi så jag håller på och säljer av massa grejer för struntsummor på Trade Me just nu. Sålde nyss min körkortsteoribok för 20 dollar! Jäj. Försöker kränga en elvisp och hattar och lite annat också. Ingen i NZ som vill ha en nästan-ny elvisp?

Dessutom tvättar och städar jag idag. Idiot som jag är målade jag naglarna precis innan det var dags att lägga över tvätten från tvättmaskinen till torktumlaren. Så nu sitter jag här och känner mig dum.

Idag börjar Auckland Art Festival, eller nåt liknande heter det. Det håller på hela helgen så ikväll är det lite olika utställningar vi ska på faktiskt, sen kanske det blir utgång. Måste ju leka av mig lite nu innan jag flyttar ut i skogen i en hel månad. Höhö.

Inga kommentarer: