söndag 1 mars 2009

lördag

Gårdagens deppighet höll i sig idag med, första gången jag gick ut idag var vid sju på kvällen en kortis.
Dock fanns nog en anledning till att jag kände mig så...opepp. Har känt mig sjuk hela dagen idag. Ont i kroppen som tusan och ont i halsen. Halvsovit framför teven hela dagen. Leon var så snäll och bar in teven i sovrummet så jag kunde ligga där hela dagen. Vi skulle åkt ut till hans föräldrar idag också, men regnet öste ner så det var inte särskilt moppevänligt. Dessutom mådde ju jag som jag mådde.

Så, efter att ha slumrat hela dagen är jag inte särskilt sömnig nu. Men jag får väl göra ett försök snart. Är så glad över att ha teve igen. Gud. Visste inte hur mycket jag hade saknat det! Längtar redan till den nya veckan ska komma. Då ska jag se på nya avsnitt av CSI, Desperate Housewives, Grey's Anatomy och så kanske jag ska börja titta på Lost igen? Har inte sett mer än första säsongen av det... Och Simpsons!!! Och säkert nåt mer som jag har glömt. Snart börjar New Zealand's Next Top Model också.

Och idag var det Maria i almanackan och jag hade namnsdag. Grattis, alla Marior där ute.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis på namnsdagen!
Tänk att Joshi Helgesson blev 4:a på JVM. Så himla fantastiskt roligt!