torsdag 19 mars 2009

roadtrip till taupo

Idag skulle vi egentligen åkt till Mangakino, och jag skulle hoppas bungy i Taupo, men igår blev jag magsjuk och kräktes hela tiden och idag har jag fortfarande inte känt mig riktigt kry. Tror det var från nåt jag ätit.

Så, vi ska åka tidigt imorgon bitti istället. Vi har inte bestämt oss för hur länge vi ska stanna, om vi kommer hem på lördag eller söndag, får se om vi kommer på nåt vi vill göra eller om vi blir uttråkade efter en dag :-) Jag är ju mest ute efter hoppet i Taupo... hi hi iiiiiiiiiiiiiih.

Jallafall. Nu har jag packat ryggsäcken så jag är redo att åka, bara tandborsten kvar att packa ner. Lämnar datorn hemma men twittrar från mobilen i alla fall. Ni kan följa mig på twitter.com/milleramanda om ni inte vill gå in på bloggen hela tiden. :)

3 kommentarer:

Sweet-saga sa...

Hoppas att du mår bättre nu och....LYCKA TILL med hoppet!!!

Matilda sa...

är glad att jag fick vakna upp och veta att du överlevt hoppet! håll dig nu vid liv ett tag till så att du kan berätta hur det var! =)

Anonym sa...

jag såg youtubefilmen från ett annat bungiehopp med en tjej som du..blev alldeles svett i händerna av att kolla filmen...Tur att du redan hoppat och att det gick bra! Hälsar papsen .-)