onsdag 18 mars 2009

tisdag

Snodde lite bilder från mamma, för...

Idag fyllde/fyller (beroende på var i världen man är) min älskade syster år. Tjugifem hela år till och med. Megagrattis Tilda! Saknar dig!
Jag är den lilla knubbisen ja.

Idag hade vi jättefint väder, indiansommar kallas det visst. Det var som en sommardag idag, man riktigt svettades bort i värmen. Härligt! Det ska bli varmt imorgon med, men molnigt. Men jag gnäller inte.

Efter att jag tvättat och hausfrauat mig tillräckligt för en dag, promenerade jag bort till Ponsonby och nanny Anna samt Eve och Arch. Vi lekte i parken, sen gick vi hem till Anna och då träffade jag en skitsnygg brasse. Bra jobbat, Anna!
Vi (Anna) lagade middag och så träffade jag tre svenska tjejer som bor i en van utanför Annas hus just nu. Haha! Galet eller? Men härligt. Imorgon fyller den ena år så då blir det lite festligheter.

Tok-Anna med sina barn.

1 kommentar:

Anonym sa...

DU ÄR FIN! Puss