måndag 9 mars 2009

måndag

Hallo.

Kom nyss hem från massa ärenden. Var ute och sprang innan också (!!!!!). Det regnade på mig. Igår degade jag i parken halva dan med Anna och Alex.

Känns att hösten är på g nu. Det ligger i luften liksom. Idag hade jag både jeans och jacka på mig. Igår hade jag shorts och ändå. Det regnar en del. Lär komma mer ju längre tiden går...

Har börjat planera lite smått en resa till Taupo och en resa till Queenstown. Så har lite kul att se fram emot. Börjar känna mig rätt färdig med Auckland... men det är blandade känslor där.

Gick ner för Franklin road idag och hela vägen ner är det som en allé med...asp, kanske? Det är en lång väg och det är så fint. Löven har börjat falla från träden, men lustigt nog är träden alltid gröna här har jag fått höra. Året runt!

1 kommentar:

Anonym sa...

:-) Det ar gront hela aret har, bara lite mindre pa vintern. Och ograset vaxer aret runt ocksa :-) Taupo ar riktigt trevligt, jag tror det ar mer "riktiga" nz an Auckland, du kommer sakert att gilla det. Ha det gott, kram fran Eva