onsdag 11 mars 2009

onsdag!


Häromdagen kollade jag på nyheterna här nere. Tydligen hade de hittat massa knark i Milo-chokladpulver.

Mamma och pappa har skickat ett paket till mig, med en ipod i och även lite annat, t ex oboy-pulver. Hehe. Ni får gärna skratta åt det faktum att de skickar oboy tvärs över halva jordklotet (det gör Leon), men jag är faktiskt bara ett litet barn. Och man måste vara snäll mot små barn.

I alla fall!
Undrade varför det tog sån jäkla tid för paketet att komma fram.
Men då förstår man ju. De tror väl att mamsen skickar knark till mig och måste kolla upp det.
Imorgon kommer det nog en delivery guy till mig i alla fall. Till slut!

Idag är det kallt. Har på mig tajts (tights, hehe) och går icke ut utan skinnjackan. Hösten är här. Jag är skadad. Termometern säger 16 grader men för mig känns det SVINKALLT. Typ som... 7-8 grader kanske.

Gud.
Åh gud.
Hur ska jag nånsin kunna överleva i Sverige igen?

2 kommentarer:

Matilda sa...

hihi...ja...har fått från mams å paps såklart, lisa på öa, landins och ett stort brev som jag tror är från morfar! har inte öppnat det för jag vill ju inte riskera ett förtidigt grattis =P. Vill ju vara 24 så länge som går...kramis

Kleinen sa...

kan meddela att i Norge är det -2 grader och så mkt snö som faller att man bara vill gråta. Intressant att höra någon som närmar sig höst när en annan inväntar våren varje dag =)