torsdag 19 februari 2009

brö


Kolla vad jag hitta i mataffären!
Scandinavian... Det återstår att se. Det fanns Dutch och Swiss och allt möjligt. Alla såg äckliga ut med frön och grejs. Detta såg OK ut.

Europeiska saker är väldigt tjusigt här btw. European style. Europa är liksom som en storebror till Nya Zeeland, lite.

Update!

Det är precis som sötlev! Inget jox. Rena rama Skogaholmslimpan, ju. Dock är det några frön på kanterna, men kanterna gillar jag ändå inte så värst så de river jag bort. Eller, de river jag dän, som vi säger hemma.

2 kommentarer:

Matilda sa...

riv dän dom ba' =P Gott med sööötleev!

Anonym sa...

TACK for det tipset, det var ju jattegott brod for en gangs skull :-) Men du, det ar samma "fron" pa botten av Skogaholmslimpan, jag tror det ar "dekorerat" med lite av grovmjolet som man bakar brodet med :-)
Vi missade brannbollen tyvarr, min hjarna gick pa lagvarv i varmen pa semestern! Om ni var dar, hoppas ni hade kul! Men visst kan vi stanga av regnet ett tag nu, annars far vi oversvamning tror jag :-) Men vi har nog sa dar en manad till av sommarvarme, innan det borjar svalna av i april/maj :-)Ha det gott, mer scandinavian bro' till kiwiland!