torsdag 12 februari 2009

väderblogg

Visst är det otroligt tragiskt (och kanske borde det vara olagligt) att jag klagar på vädret... men... senaste dagarna har det varit så smärtsamt bara. 95% luftfuktighet och jättejättevarmt. Mulet och alltså ingen sol, vilket betyder ingen skugga heller.

Men men.
Tur att jag inte har ett maraton att springa.
Man orkar knappt ens gå ner på hörnan och köpa Cola utan att smälta bort.

Men nej, jag skulle nog inte välja svenska vädret över det här, så det behöver ni inte komma och tjata om. Hör även rykten om att det bara är nån vecka eller två till, sen är sommaren nästan över. Massa regn, tydligen. Känns ju tråkigt det med. Vi får se vad som händer, helt enkelt.

Just nu ligger jag faktiskt i mitt mörka sovrum i bara underkläder.
Och svettas.

Ser att historien om Sam the Koala har nått även Aftonbladet. Helt otroligt söt nalle.
Här är från TV3 i NZ.

1 kommentar:

Anonym sa...

http://www.nzherald.co.nz/nz/news/article.cfm?c_id=1&objectid=10556442