tisdag 24 februari 2009

gnällinlägg

Ser att jag har bloggat dåligt igen. Senaste dagarna har det dock inte hänt mycket av värde. Jag vet inte, men jag är ganska förvirrad nu när det gäller vissa saker. En ständig klump i magen framkallad av lite olika saker. Inget "ojojoj"-allvarligt. Jag bara vet inte hur och vad jag ska göra. Och även om jag visste så kan jag inte förmå mig att göra något..
Jag skulle kunna skriva ut allt här men jag är faktiskt förbannat trött på att älta, för jag ältar det i mitt huvud hela tiden. Det blir tjatigt.

Ikväll ska jag och Leon på konsert :) det blir roligt. Jolie Holland spelar i Auckland som sagt, hon ska ju va väldigt bra live också så jag har höga förväntningar.

Funderar på om jag - hö och häpna - är på väg in i nån slags höstdepression. De säger att vädret ska vara skit framöver nu. Mulet och regn och tråk. Höst.
Ärligt talat är jag väl fortfarande inne i "samma" depression som innan. Försöker bara hitta nåt att skylla på här. Det är jag bra på. Att hitta anledningar till att deppa ihop och göra ingenting. Det är ändå mycket bättre nu, generellt, än vad det var innan.
Var hos doktor Ali häromdagen och bestämde att fortsätta på samma dos Fluoxetine, eftersom det funkar ok och han var rädd att mina benkrypningar skulle bli värre om vi ökade dosen. Fick sömntabletter också. Tacksamt när man inte vill göra annat än att slå sönder benen när man är så trött att man tror att man ska gå av på mitten men samtidigt inte kan sova för de där förbannade restless legs:en.

Hur är det med er hemma då?

2 kommentarer:

Anonym sa...

kram!

roxanna corleone sa...

det är bra som fan när man har hittat din blogg. fan like the good old days. vi bloggade. ha. ha. ha. shit hjelt sjukt. aja nu ska jag läsa typ VARENDA inlägg HOLLA! PUSS