tisdag 3 februari 2009

tisdag downunder

Är helt mör i skallen, kom precis hem från stranden. Det är så himla varmt idag! Orkar typ inte gå ut mer idag överhuvudtaget, förutom ikväll kanske, när solen har gått ner. Träffade roligt nog lite svenskar på stranden, samma fyra svenska tjejer som vi träffade häromveckan. Helt slumpmässigt. Jag säger då det, i Auckland springer man på en person aldrig mindre två gånger. Det var trevligt trevligt.

För en gångs skull hade jag kamera med mig, så här kommer lite bilder.


Fin NZ-natur.

Barnen som Anna är nanny åt, världens goaste ungar.

Och så svettiga jag! För det var nog ett tag sen jag la upp bilder på mig själv i den här blöggen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Har jag nämnt att jag skulle kunna offra ett lillfinger för att få vara där med dig? Alltså. Jag skulle ligga som en platt padda i solen hela dagar i sträck och enbart komma krypande till skuggan lite då och då för att dricka cola ur ett sugrör och sen krypa tillbaka till solen där jag absorberar värme och sol som en disktrasa suger upp vatten. När jag efter många dagar äntligen blivit varm ända in i benen skulle jag simma runt som en sjögurka i vattnet, en mycket glad sjögurka, och plumsa och fnissa en massa. Tillslut skulle jag bli social och skutta runt med dig på stan och kolla 2hand och ååååååh.
Döda mig.