söndag 8 februari 2009

Western Park, Ponsonby

Hallo.
Senaste dagarna har bara flytit ihop till en gröt av för varmt och för soligt väder och underbara stunder i gräset i skuggan i olika parker. Har varit en sväng på stranden också häromdan, solen bränner på som sjutton här nere asså.

Ja, allt detta blir bara "häromdan" för jag håller inte riktigt reda på dagarna längre.

Här låg vi och läste i Western Park i Ponsonby på Waitangi Day minns jag faktiskt att det var, för jag var bakis. Jag läste Kalle-pocket och Leon läste sin forskning. För jag är en bebis och han är en vuxen människa. Eller nåt. Det var väldigt lugnt i stan den dagen minns jag. Jag köpte en glasspinne åt oss var. Isglass... härliga sommarkänslor.
western park ponsonbywestern park ponsonby
parken
Himlen var fin och likaså trädkronorna.
Jag älskar träden i Nya Zeeland. De är så fina. Många lövträd.
western park ponsonby
Här är en video!

1 kommentar:

Matilda sa...

du får akta så du inte blir trött på sommaren...