torsdag 26 februari 2009

torsdag

De senaste dagarna har jag varit väldigt produktiv. Mycket tack vare Leon! Tack för det.
Men ikväll har jag mått lite sådär. Jag vet inte. Kanske håller jag på att bli sjuk eller nåt. Hoppas det går över.

Sen har det hänt lite andra saker också som jag är väldigt besviken över. Men det är väl livet, antar jag. Ingens fel. Bara synd och tråkigt. Trist. Blir ledsen. Men det kan inte hjälpas. Suck. Men besvikna är vi.

Längtar bara så mycket tills jag åker hem till Sverige just nu. Samtidigt som jag vet att jag kommer dö av saknad efter Leon så fort jag har lämnat Auckland. Men han kommer ju efter. Jag vet att jag kommer sakna Auckland också för den delen. Det har blivit som ett andra hem.

Har kollat filmer hela kvällen. Vi tittar på så mycket film att jag skulle kunna ha en filmblogg. Kanske ska börja med det? Bra idé manda.
Har börjat skriva på en bok förresten. Eller. Jag vet inte om det är en bok. Än sålänge är det hemligt vad den handlar om.

Behöver prata med mamma. Ska ringa henne imorgon när jag vaknar. Har velat prata med henne jättelänge nu känns det som men har inte haft tid.

Inga kommentarer: