onsdag 16 september 2009

dolphins

Satt och hade tråkigt i clip art i word. Resultatet blev en ding ding värld! Härligt.
Photobucket

Vet ni vaaaaad... Han har skrivit färdigt! Alltihopa. Över 83 000 ord tror jag det blev till slut. Gud så skönt! Ser slutet på detta.

Vi planerar att hyra en campervan till veckoslutet och åka till Bay of Islands i några dagar så jag kan få se lite delfiner i detta land innan jag ger mig av. Blir mysigt. Tycker om att campa. Det gör inte L. Eller, i en husbil går det väl an men han är inte direkt den som tycker om att tälta, hehe. "Om det inte är under rätt förutsättningar." Meeen, jag måste även inflika att det var han som kom med idéen, trodde jag aldrig han skulle vilja. Men men!

Nu ska vi i alla fall ge oss på det här med campande. Spännande. Äkta backpacker-nz-anda liksom. Hoppas det inte blir skilsmässa efter helgen. Haha.

Delfinsafari --> LÄNK

Inga kommentarer: