onsdag 16 september 2009

Nu ska vi på delfinsafari

Photobucket
Okääääj nu är det bestämt, vi åker imorgon och kommer hem på måndag!

Insåg just i bilen hem från mataffären att vi inte kommer ha tillgång till dusch och toa på fem dagar. Sitter här och försöker acceptera faktum att jag inte kommer tvätta håret på fyra dagar. Om vi inte tar in på någon camping med dusch... Härligt och flottigt det kommer bli efter några dagar i bilen. Skithärligt! Önskar jag var korthårig nu. Kanske ska raka av allt?

Sen lär väl säkert min mobil dö också efter en dag typ. Har ingen billaddare. Men det har L till sin telefon så mamma och pappa; ni har hans nummer om nåt skulle hända va? Annars mailar jag det till er igen. Tar med mig båda mobilerna så när NZ-mobilen dör sätter jag igång Sverigemobilen. Kan ta emot SMS och ringa och ta emot samtal på den men inte svara på några SMS. Så alla vet.

1 kommentar:

Sweet-saga sa...

Ja, vi har hans nummer om det är samma som han har haft hela tiden. Låter härligt med delfinsafari!!! Ha en bra resa! Kram