söndag 13 september 2009

vårsöndag i september.

Sitter här på min säng framför datorn. Knäppte en bild på vad jag ser exakt framför mig just nu:
view
Så ni läsare också kan få se. Nu tittar vi alltså på samma utsikt, du och jag.

För övrigt fick jag äntligen mitt objektiv idag, jätteglad. JÄTTEGLAD!
Här är första bilden jag tog med det. På manualen. Där ser man.
IMG_0854
Idag har varit en vanlig söndag men trycket börjar lätta lite i min och L's lilla familj. Han börjar bli färdig med avhandlingen - tro det eller ej. Han är inne i slutspurten nu och sen börjar vårat nya liv. Ska bli spännande!

2 kommentarer:

Astrid sa...

Åh vad underbart det ser ut! Verkligen avundsjuk, min värdfamilj har en 3 meter bred trädgård som har höga staket runt om vilket gör att det är skugga nästan var man än är, och de har inte ens utemöbler! Haha.

Det skulle vara jätte kul att träffas. Jag åker till Sydön på en rundresa den 26 november...

Matilda sa...

ååå...då får vi ta en fotoshoot du å jag nån dag =). Å vad fantastiskt det vore om du kunde åka med och fota VM...hmm...om vi vinner lite pengar så! å du...innan du åker till thailand måste vi ta ett snack =P

saknar!!