onsdag 2 september 2009

happy burtdee to me

Min födelsedagsmorgon!

Vaknade tidigt och fick paket av L, en videokamera!!! Och lite skraplotter som jag inte vann nåt på. Sen öppnade jag paket som farfar hade skickat, blev så glad att jag blev lite tårögd. TACK! Sen hade jag videosamtal med mamma och pappa och sagisen och öppnade paket från dom. Fick Alex Schulmans bok, som jag har längtat efter att läsa den! ÅH! Och så fick jag massa gött godis som ni ju ser på filmen.
Är glad idag.
Idag ska Leon ha ett möte i stan bara sen ska vi äta cake på nåt gött café. Och kanske ta en cocktail eller två. Sen ska vi nog på bio och se Inglorious Basterds.

YEAH!

8 kommentarer:

Sweet-saga sa...

Får väl säga grattis en gång till!!! Kan det bli för många gånger???? Kram

Kleinen sa...

Grattis till dig på den stora dagen. Hoppas du tyckte filmen var bra, Jag tycker den är grym!!! /L

FamStein sa...

Grattis från alla oss!!

Lisa sa...

GRATTIS KÄRA AMANDA!
Gudmor och Gudfar

Eva sa...

Happy Birthday to you Amanda! Hoppas kakan var god, cocktailen ännu godare och filmen sk...tbra!

Astrid sa...

Hejsan!
Gud vad kul att hitta någon annan som bloggar från samma land som en själv! Själv bor jag i Pukekohe som är i Södra Auckland... :)

Grattis på födelsedagen!

Astrid sa...

Jag har varit här sedan den 29 Januari, dvs lite mer än 7 månader nu. Japp, jag är här på ett highschool år :)
Jag trivs otroligt bra i auckland, dock inte med min värdfamilj för tillfället vilket suger otroligt.

Hur länge har du varit i NZ? Förstår att du åkte hit pga kärleken, saknar du inte allt där hemma i Sverige? Har du några planer på att åka hem snart?

kajsa sa...

GRATTIS finaste Amanda!