tisdag 1 september 2009

1 september

Vet ni vad, imorgon fyller jag år men jag känner mig inte alls på humör.

Har idag haft en jätteupptagen dag, som började tidigt. Fotade en kompis kläder och grejer i hennes butik i Pt Chevalier.
Sen åkte jag bussen hem vid fyra genom Avondale och New Lynn, en buss som var FULL av schoolkids såklart och alltså jag var den enda vita människan på bussen och fan vad dom glodde, jävla rasister, sen kom jag hem och har bytt ut och städat ur och fixat för kaninen. Den har fått en ny stor bur. Hoppas katten inte kan mörda den genom gallret.

OCH SÅ HAR JAG EN SÅN FÖRBANNAD HUVUDVÄRK. Och det har jag haft varje dag de senaste veckorna. Tror att jag kanske är allergisk. För det känns som en allergisk reaktion, känner mig helt svullen i huvudet. Och trött. Så himla trött.

Såååå nu är jag gnölig och saknar mamma som jag inte hann prata med idag. Har inga pengar på mobilen men ringer ikväll mamsi.

Nu ska jag lägga mig och dö en stund. Tack

Inga kommentarer: