fredag 4 september 2009

Min 20-årsdag


Hade en jättebra födelsedag. TACK för alla grattis. Och tack för ja...tack alla som tänkte på mig på min födelsedag! :) Jag fick paket från Sverige med godis i som gjorde min dag (och flera dagar efter) och ja... det värmer verkligen att få veta hur många fina personer man har i sitt liv!

Jag hade en jättefin dag med L, efter paketöppning på morgonen åkte vi till stan och ja, hade det förnöjsamt helt enkelt! Vi drack drinkar, åt efterrätt och var på bio. Det var en fin solig vårdag, jag har aldrig fyllt år på våren innan så det var lite kul att få testa på en gång i livet. Annars fyller jag ju alltid år på hösten. Haha.

Här provade jag en cocktail som var mycket god. L filmade mig när jag smakade av.

Inte alls stelt eller hur?? Haha!
Vi försökte hålla oss för skratt åt bögkyparna på Ponsonby Social Club (en av dom hörs i bakgrunden). Vi hade det mycket trevligt där i alla fall och det var mycket vodka i den drinken.

Mer då?
JO när jag kom hem på kvällen såg jag ungefär världens största blombukett. Och den var till mig. Jag blev alldeles lipig! Det är den finaste buketten jag har fått. Helt sjukt maffig.

Och där slutade min födelsedag!

Men!

Inte min födelsedagsvecka! Så igår t ex, var jag och födelsefikade med fina Helena, fick en superfin kylskåpsmagnet med Harbour Bridge och pohutukawa på, så jag kan minnas Auckland från sin finaste sida och hon bjöd mig på brownie. Sen på kvällen var jag och L på Denny's och jag åt brownie igen. Haha.

Man fyller ju inte år så himla ofta heller! Och Denny's brownie är faktiskt det närmsta kladdkaka jag kommit här nere. Så. Himmelskt. Gott.

Idag, idag... idag är det fredag och nån grej på Artspace. Sen ska vi hyra film som vanligt och gosa ner oss framför dessa ikväll. Blir fint.

1 kommentar:

Joanna sa...

Du är faktiskt lite lik Kristen Bell, som spelar Veronica Mars :D