tisdag 8 september 2009

guldkorn

Såg att mamma hade lagt upp massa bilder från förr!

Måste ba visa några:

Photobucket
Hästen, den sprang jag runt med innan jag ens kunde gå själv. Underbart bra leksak!

Photobucket
Nåt jag älskade att göra. Och det gör jag fortfarande. Fast ingen tutte i munnen längre.

Photobucket
Pojkflicka på legoland.

Photobucket
Lekis.

Photobucket
Harry Potter-glasögon men en klänning jag önskar jag hade nu. Perfekta klänningen var det. Syns kanske inte så mycket på denna bilden. Men ändå. Ser ni hur sjukt tunt hår jag hade?!

Photobucket
Jag kan tänka mig att det är såhär konståkningsfolket minns mig. (HA HA)

Photobucket
Hade väldigt sneda framtänder.

Photobucket
Men vältränad kropp.

Photobucket
Datanörden. Tio år sen kanske?

Photobucket
Modellkarriären...
Photobucket
... gick snabbt över till många år av det här.

3 kommentarer:

anna sa...

dude, den där jävla insekten på headern fick ju INTE mig att skrapa på dator skärmen. Nehej då.

burriburrsonja sa...

hahaha vad fan har du på dig när du har skridskorna!

det ser ut som en stor leopardbuk eller nåt!

stackars barn man hade ju inget omdöme. när jag var 13 (TRETTON) var min högsta önskan att få en blå batiktröja i storlek L. och jag var skinny as hell.

använde den jämt.

kan fortfarande ha den tröjan som hängmatta.

amanda sa...

hahahahah!!
funderade på om jag skulle lägga ut bilden med "pälsen" eller ej. minns att jag tyckte den va så jäkla fin. tjusig, liksom.
men fan vad man såg ut.