lördag 25 april 2009

ANZAC day


Idag var vi inne i ett roligt bageri, jag och Leon, i Mt Eden. De hade alla möjliga konstiga asiatiska bakverk, och så hade de di här tårtorna. Himla gulligt va?

Igår var jag med Anna samt Emma och Magnus (alla svenskar!) på Red Bull Soundclash, det var jättekul med två band som liksom duellerade mot varandra och de som fick mest "noise" från publiken vann. Fick så himla ont i huvudet efter en stund dock, hade haft det till och från hela dagen, så jag avslutade kvällen tidigt och var hemma redan halv tolv.

Börjar redan känna lite panik, vill spendera typ ALL tid med Leon eftersom vi kommer vara ifrån varandra ett tag innan han kan komma till Sverige. Och nu börjar det ändå närma sig... phew. Lite mer än en månad kvar, och veckorna går så himla snabbt här nere. Bara en vecka kvar i den här lägenheten, känns lite sorgligt. Har gillat att bo såhär mitti.

Ikväll har vi tittat på "Låt den rätte komma in", vi såg den bland nyheterna när vi skulle hyra film idag. Den hette "Let the right one in" och varken jag eller Leon hade en aning om att det ju faktiskt var en svensk film förrän vi började kolla på den, haha! Har ju hört talas om den. Visste inte att den var svensk dock... inte ens tänkt tanken. Lamt.

Jaja.
Nu ska vi väl se en annan film sen somna skulle jag tro.

1 kommentar:

hemlighetenskammare sa...

riktigt bra film dessutom!