lördag 4 april 2009

lördag

Halli hallå.
Är fortfarande sjuk. Har börjat hosta nu också. Men känner mig lite lättare idag ändå, inte riktigt lika täppt som innan men ändå ganska.

Nog med information om min sjukdom nu!

Idag kom en kille fram till mig på stan, och frågade mig om bra ställen att gå ut på här. Ha! Han var från Argentina och jättetrevlig. Han sa "yesterday, I told myself, tomorrow I'm just going to ask someone from the street that looks cool". Det betyder att jag såg cool ut. (!)
Trots hår flottigare än ett smörpaket och rinnande näsa och ja... allmän ofräsch-het.

Jag är cool!
Han var jättetrevlig, inte alls sliskig. Ba trevlig. Sen tackade han och vi skakade hand. Sen sa vi hejdå.

Skumt.

Annars har det inte hänt så mycket idag. Var ute i Titirangi och gosade med Mao en stund, sen har jag även vinkat till Anna från mitt lägenhetsfönster, hon var uppe i Sky Tower! Såg henne inte, men tydligen såg hon mig.

Nu har jag precis gett Leon massage (han har helt överjodiskt mycket knutor och skit i ryggen, stackarn), vilket betyder att jag är en snäll flickvän. Ikväll ska jag nog över till Anna om jag inte känner mig för sjuk. Just nu känner jag mig faktiskt mycket bättre än igår i alla fall.

Nu ska jag kolla på Fresh Prince!

Inga kommentarer: