torsdag 2 april 2009

sjuk

Är ännu sjukare idag. Kunde inte sova inatt, men är så sjukt trött... bihålorna är helt åt skogen. AJA!

Jag har himla tur som har en så fin man som tar hand om mig när jag är sjuk dock. Även att han är helt sönderstressad med sitt arbete, så är han så snäll hela tiden. Han har varit på apoteket flera gånger åt mig igår och idag och köpt saker för att underlätta mitt lidande. Dessutom hade han med sig en cookie hem också...
Nu har han pallat upp med kuddar och sackosäck i sängen så jag kan liggsitta utan att bli totalt igentäppt i schnasen. Har legat i sängen hela dagen. Sjukt vad mycket daytime tv det finns.

11-12: Tyra Banks Show
12-13 Jeremy Kyle Show
13-14 Dr Phil
14-15 Oprah
15-16 Ellen DeGeneres

Haha. Är ganska uttråkad. Men jag orkar inte ens gå upp ur sängen så här blir jag väl kvar. Hoppas det har vänt imorgon.

1 kommentar:

Eva sa...

Hoppas du kryar pa dig snart, kanner igen mig fran mitt forsta ar har.... standiga forkylningar, de ar sa envisa de har kiwibacillerna! Skot om dig, varm kryapadigkram fran South Auckland :-)