fredag 17 april 2009

Vet att jag bloggar dåligt. Men varje gång jag sätter mig och ska blogga kan jag inte för mitt liv lyckas komma på vad jag har för mig senaste tiden (sedan jag bloggade sist) eller vad som har hänt... Det står liksom bara stilla i huvudet.

ÖH...

*kollar tillbaka på var jag bloggade om sist*

I onsdags eftermiddag vandrade jag ner till Helenas jobb och mötte upp henne när hon slutade. Sen träffade vi Anna och gick vidare till Two Rooms på Gt North Road (lång promenad blev det för mig och H) där Tracey Moffatt hade en utställning. Den var bra! Och det var mycket folk man (Leon) kände där, så det var kul.

Efter det gick vi till the Tacqueria och de åt tacos. Jag åt inget. Sen gick vi till Chapel, Crib och till sist Platos innan kvällen tog slut. Hade en jätterolig kväll med svenskmaffian! Tack för att ni bjöd så snällt. Eftersom jag är utfattig :)

Igår satt jag och letade jobb hela dagen typ. Skrev om mitt cv så det skulle passa bättre till de olika jobben jag sökte. Men det finns nästan inga jobb alls att söka nu. Helt sjukt. Jag vet ändå inte vad jag tänkte med det där... eftersom vi ska flytta ut till Titirangi och husvakta Leons föräldrars hus i maj och juni. Men det är väl ett senare problem. Troligtvis inte ens ett problem eftersom det inte finns några jobb att få. Så.

Nu ska jag försöka få upp lite annonser på Trade Me åt käre Matt. Nån som vill köpa LCD-skärm eller trådlös router?

Inga kommentarer: