tisdag 14 april 2009

igår & idag

Igår var jag med Anna och Alex och gick på stan och allmänt segade, så gick vi förbi bungy-grejen som vi har gått förbi så många gånger. Så kollade vi på varandra och ba "ska vi göra det?!" och så gjorde vi det. Bara sådär.
Det var skitkul!!!!!!
Faktiskt läskigare än vanligt bungy jump, eller...mer som uppskjutet eller så fast läskigare och roligare! Här är en länk.

Efter det fortsatte dagen som vanligt, gick och handlade mat och sa hejdå till Matt som nu är påväg till London. Kändes konstigt när vi åkte förbi hans hus idag och han var borta... Men vi ses ju i sommar igen, ska försöka få honom att hälsa på i Sverige. :)

Annars då... idag var vi uppe och i bilen redan vid tio, åkte ut till en kompis till Leon som bor lång ute på landet... tog nog en timme dit. Han har en gård där så jag passade på att gosa med lilla katten som var liten som en kattunge men var vuxen(!) och hunden Blue som nog var bland de största hundar jag sett...haha. Roligt nog hade de tama höns också som man kunde klappa. Lite lustigt. Hihi.

Igår och idag har jag och Leon haft ångest över när jag egentligen ska åka tillbaka till Sverige och när han kan komma efter, så det har väl överskuggat det mesta... tycker så synd om honom. Han är helt sönderarbetad nu verkligen. Inget kan man ju göra åt det heller. Sånt är livet. Fattar inte hur jag ska kunna vara ifrån honom i sommar... suck. Önskar saker och ting vore annorlunda.

Inga kommentarer: