onsdag 10 september 2008

Lös planering

Hade tänkt klara av åtminstone ett bungy jump och ett fallskärmshopp när jag är i Nya Zeeland, som ju är lite av extremsportens land.

Queenstown med The Nevis Bungy är ju definitivt stället att bungyjumpa på, lite annat än det årliga "tappa plånkan i Hamnkanalen i Jönköping" med sina 130 meter.
Som ni ser här.

Har inte bestämt mig för om jag ska göra Canyon Swing-grejen eller det klassiska bungy...

Sen har jag ju då även redan fått pengar i födelsedagspresent till lite parachuting business. Skydive. Ja. Kul!


HE HE HE.
Vad tycker ni?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej och tack for titten i min blogg. Joda, jag flyttade fran Svedala for ganska precis fem ar sedan nu. Angaende faren :-) det sags att det finns ungefar 45 miljoner sana har, fast det vete f-n var de ar...men manga ar de, det ar sakert. Vadret ar...skitdaligt just nu, men inte lar du behova varsta tjockjackan, hellre regnstall da! Har ar det Buckets som galler nar det regnar. Men det borjar varmas upp, sa inte ar det sa illa :-) Du kommer ju hit vid den tidpunkt pa aret da varen precis har borjat, sa jag tror du kommer att tycka det ar ganska behagligt. Bungyjump...du kan ju alltid testa Skytower ocksa :-) Har far du ett kiwiskamt "hmmm...New Zealand, what ever happend to the old one?"
Hoppas i alla fall att din resa gar bra, det ar manga langa timmar i luften. Kom bara ihag att INTE ta med nagot atbart nar du ska genom tullen har, inte ens ett litet apple... De ar riktigt djavla stenharda pa det har, till och med Shanya Twain akte pa boter och mycket ajabaja nar hon forsokte... Ha det gott, vi kanske ses :-)

Anonym sa...

SKYDIVING!