tisdag 23 september 2008

SÅ MÅNGA SEGELBÅTAR!

Passr på att blogga lite nu då min sovrytm är alldeles jättekonstig. I natt t ex, har jag sovit från 19 till 06. Så nu har jag duschat och smort in mig jääääättejättelänge och L sover fortfarande och jag har inte mycket annat att göra. Hoppas det blir soligt idag igen så man kan sitta ute i solen som vi gjort de senaste dagarna. Märkte att jag fick färg redan efter typ 20 minuter i solen. Kanske borde skaffa solskyddsfaktor. Det är irriterande att jag inte har någon bikini när det är såhär fint väder. Funderar på att köpa en, men de enda snygga är ju rätt dyra, eller, dyra och dyra men typ hundra dollar och så (femhundra spänn). Och jag vene... Ska rota fram en adress så mamsi och papsi kan skicka några bikinisar till mig kanske.

Hur som, eftersom jag ändå som sagt inte har något att göra kan jag ju blogga lite.

Häromdagen åkte vi en kryssning runt staden, gillar alltid att se städer från vattnet. I sommar har vi faktiskt åkt både Paddan i Göteborg, kryssning på Themsen och nu denna! Hehe, lite nördiga är vi allt.

Här kommer iaf lite bilder från det, och ja.. det är såhär det ser ut här helt enkelt.
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
America's Cup-båtar!
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Tänkte faktiskt en hel del på dig Matilda, vet ju hur mycket du gillar segling. Du skulle nog gilla the city of sails. Kom och hälsa på!!!!
Skröt lite med att vi faktiskt har en jätteduktig seglare, Mr Sunesson, från Bankeryd också.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för alla fina bilder!! Fortsätt så! Mams o Paps

Anonym sa...

Å vilka fina bilder, drömmer mig bort lite....