måndag 15 september 2008

Ska vandra upp och ner

Ja, det finns ju inte mycket av intresse att skriva här nu, än är jag inte där nere. Än har jag inga bilder att visa.

Kan ni fatta att jag liksom, ska vandra uppåner på jordklotet? Hoppas gravitationen håller mig kvar så jag inte ramlar av jorden och försvinner ut i rymden.

Idag tvättas det kläder, börjar förbereda mig mentalt på det hela nu. Börjar väl kanske inse att det faktiskt händer! Ser fram emot min resa jättemycket (kanske inte så mycket själva flygresan... men väl vistelsen där) och jag kommer säkert få det jättebra där borta, men självklart kommer jag ju sakna en hel del här hemma. 

Denna veckan har gått lite i farväls tecken, sagt adjö till många. Visst är det lite ledsamt men jag dör ju faktiskt inte eller så, jag kommer ju tillbaka - snart! Och jag finns ju hela tiden virtuellt hos Eder i form av internet!

Ring mig inte på mobilen där borta dock, det kostar en faslig massa för både er och mig. Däremot finns jag på Skype, sök efter adnamarellim så dyker jag upp!

I övermorgon klockan 12 lämnar jag Bankeryd bakom mig och drar vidare mot större saker - Landvetter flygplats. Flyger från Landvetter till Heathrow och från London direkt till Auckland med ett servicestopp i Hong Kong. Landar på Nya Zeeland 22.45 onsdag kväll, svensk tid. Torsdagmorgon för Auckland-borna är det dock, kvart i nio.

4 kommentarer:

Anonym sa...

ha en trevlig resa!

Anonym sa...

du kommer att ha det kanon!
skype ar bast. :)
puss /panda

Matilda sa...

sauknar ju dej också sister! Får ringa dig i NZ sen...får internet på tisdag å då har du redan åkit...puss

Anonym sa...

laura: TACK! :)

panda: tack hoppas deeet! saknar dig hoppas london rockar fett.

tilda: fatta att jag snart är där!!! sjukt. så långt borta. vi hörs när jag är där...