måndag 22 september 2008

Sunny Sunday

Måndag kväll i Auckland och både jag och min sambo är sjuka. Stackars oss. En fin grej med att vara sjuk är ju dock all tid man får över till att t ex blogga. Som ni nedan har jag bildbombat eder litegranna. Mer bilder kommer från en cruise around town som vi gjorde i helgen, ska bara orka me't! Det är nämligen lite pilligt med alla dessa bilder som skall passas in. Men det kommer, det kommer!

Annars då, jo livet börjar väl komma in i en lunk lite nu, men än är det mycket nytt. Trivs jättebra här ute i L's föräldrars hus i Titirangi, med söta katten och hunden.
Photobucket
Men än så länge är det väl mest som en semester... Blir väl lite annorlunda när vi flyttar in i lägenheten i stan kommande helg, än så länge bor vi båda rätt mycket i våra resväskor. Ska bli skönt att få sitt egna, liksom.

Annars då... gick lite på stan idag, finns inte mycket märken och kläder man känner igen men jag såg faktiskt både Nudie och Acnejeans i en tjusig liten boutique idag! Då kände jag mig nästan lite hemma... ville nästan köpa ett par jeans bara därför.
...något jag däremot behöver köpa mig är en bikini. Glömde alla mina hemma (!!) och så som vädret är nu om dagarna bör man inte göra annat än ligga ute på terassen och sola sitt vita Sverigeskinn.

2 kommentarer:

Anonym sa...

söt

mia sa...

fyfaaaabian!! är det redan så varmt att man kan sola där? dööörrrr. Jag ska nog schteka i solariumet ikväll:) "sambo" ahmajgad. du har blivit så vuxen manda:(