måndag 8 september 2008

Uppstart

Jaha, då var det dags för mig - lillasystern - den eviga tvåan - att även starta upp min blogg ett litet tag efter min syster.

Jag menar, jag kunde väl inte vara sämre! Om hon åker till Kanada, ja då får jag ju helt enkelt åka till Nya Zeeland. DET kan hon i alla fall inte slå, för längre bort går inte att komma. Ha!

Nä, nu är det väl inte så att jag planerade det här efter min syster egentligen. Det bara blev såhär, inte alls särskilt jätteplanerat egentligen. Men om jag nu var tvungen att hitta en kille på andra sidan jordklotet... ja då får jag ju leva med det helt enkelt nu. Det är väl huvudorsaken till att jag, den 16 september lyfter från Landvetter med målet Auckland, Nya Zeeland.

Passande, ändå, med tanke på att jag alltid velat åka till Nya Zeeland!

Det här kommer bli en blogg med många bilder, det har jag bestämt, för det är mycket roligare att läsa om det är mycket bilder i en blogg. Än så länge finns dock inte mycket att visa, för fortfarande sitter jag ju här hemma i regniga Bankeryd. Men i alla fall...

Hej Sagan om Ringen-land.

Inga kommentarer: