onsdag 7 januari 2009

babbel

God morgon! (eh.)

Kunde inte somna inatt. Vet inte varför. Kanske för att jag har legat i sängen för mycket om dagarna. Pratade med mamma i telefon i några timmar. Hon drömmer om att åka till värme och Nya Zeeland.

När jag till slut somnade (väckte Leon och tvingade mig in i hans famn) vid tre eller fyra sov jag gott. Tills jag vaknade någon gång vid sex-sju av att en granne kräktes. Ja, det är så att de flesta badrumsfönster samt sovrumsfönster är in emot innergården där det mesta... ekar. Och har man då fönstret öppet i sitt sovrum, och den kräkande människan har sitt toafönster öppet, så... hör man det ganska väl. Det fick jag uppleva inatt. Fy fan. Men stackars människan som är kräksjuk ändå.

Sen lyckades jag i alla fall somna om till halvelva eller så. Sen dess har jag bara... vaknat. Funderat på vad jag ska göra idag. Finns massor jag skulle kunna göra. Men, ja...
Har hittat ett 50mm objektiv för 160 dollar. Det är inte ens 800 spänn, väldigt bra pris. Men jag har inga pengar till ett objektiv just nu. Egentligen. Borde kanske betala hyra och så. Liksom.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej igen! Fik du mitt text? Kan henda att det blev lost i cyberspace. Ikvell e de iaf forfest hemma hos mig i Ponsonby oh du e hjertligt velkommen, ta gerna med dig nogon! Her e mitt nummer btw: 02102266391

Anna