lördag 31 januari 2009

lördagen

God morgon.

Ännu en solig dag. Igår var vi ute på galej, det var roligt men är inte van att vara ute och ha mig sådär längre. Hehe. Så idag är jag lite trött.

Har ni sett lilla microblogg-grejen jag lagt till till höger? Har haft twitter jättelänge men inte använt det så mycket. Men nu tänkte jag göra det lite mer. Så blir det lite liv i den här gamla bloggen.

Morgonen började inte så underbart direkt, står och tittar ut genom fönstret så ser vi att en parkeringsvakt håller på och böta våran bil och bogsera bort den!!! Leon sprang ner fort som tusan och verkligen... lost it. Skrek och gapade massa svordomar på den där stackars indiern. Hehe. Hörde ända upp till våran lägenhet, om hur han blev "abused" av lagen och sånt.

HAHA!!!!

Men han gav sig till slut iaf och vi fick varken bot eller bogsering. Tack för det.

Nu ska vi ut till Titirangi. Blir skönt. Sen vet jag inte vad som händer mer idag.

Idag kommer jag även få reda om jag får det där jobbet eller inte. Spännande.

1 kommentar:

Matilda sa...

vad roligt med twitter! Nu kan man ju ha koll på dig hela tiden trots att du är långt borta i NZ! Glöm inte följa Surprises framgångar i Prag i helgen!