torsdag 15 januari 2009

torsdag

Vilken seg dag!

Har inte orkat med ett dugg idag. Påbörjat viss städning. Eller... plockning, kanske. Så att man kan städa sen. Men har inte orkat börja med det än, är helt matt av värmen. Var ute och gick en promenad innan, fy vad det var jobbigt i värmen. Nu har jag huvudvärk trots att jag försökt bälja i mig dricka.

Aja, nog med gnäll nu.
Kommer nog inte orka göra något mer idag. Känner bara för att dega framför en film eller nåt. Har tittat färdigt på hela Scrubs säsong tre nu så nu vet jag inte vad jag ska göra. Vill köpa säsong fyra eller kanske en säsong av Simpsons, men vetefasen om det är rätt grej att lägga sina stackars dollar på just nu. Får väl se.

Tydligen har mamma och pappa skickat ett paket till mig som väl lär komma någon gång nästa vecka. Så himla spännande!! De tyckte väl lite synd om mig efter det jobbiga som hänt. Bad dom skicka dillchips och ostbågar. Hehe. För dom får jag ha ifred. Leon gillar dom inte.
Men gud jag kan inte ens tänka på det utan att det - på riktigt - vattnas i munnen. Jag kommer inte att kunna gå in på min egen blogg och kolla på ett tag nu när jag lagt upp dessa bilder. Gud vad jag ska njuta av att gå och handla mat på Ica Maxi när jag kommer hem.

ÅÅÅÅÅH. NUUUUU.


Kolla vad jag hitta: hemlängtan

4 kommentarer:

Haren sa...

Jag ska genast skicka efter en Hant extra. Eller inte. Daremot finns det viss chans att jag kommer att sta och hanga utanfor din dorr och stjala ostbagarna men dillchipsen kan du fa ha ifred.

Anonym sa...

Men ostbagarna har ar ju lika goda som de i Sverge :-)

Anonym sa...

omg!! tack for tipset av lanken. jag sitter och dreglar framfor allt nu.

Anonym sa...

haren: haha. då ska jag inte släppa in dig förrän jag har ätit upp dom. höhö. nä vi kan dela.

eva: tycker du? jag har bara provat twisties, de gjorde mig illamående.. finns det några andra? :D

amanda: hehe. synd att det är äckeldyrt bara. men fanns det inte en svensk butik i london?