tisdag 13 januari 2009

glass på tallrik

Hujedamig idag har jag sökt masse jobb tillsammans med Anna. Bara gått in på ställen och frågat. Sjukt läskigt! Men efter ett tag blev det nästan lite roligt faktiskt. Spännande, liksom. Får väl se om det blir någe napp.

Nu är jag alldeles slut efter att ha varit så duktig. Känns som att jag behöver äta glass på tallrik. Kommer ni ihåg när man sa så? Glass-på-tallrik, i ett ord liksom. "Jag äter glass-på-tallrik." Glass-på-tallrik är en lyx som nog är lite bortglömd i all Ben&Jerry-frenzy. De har inte B&J här, sjukt va?! Men det gör istället att jag komponerar min egna glass-på-tallrik, med kolasås och strössel och sen rör man ihop allt till en enda röra. Precis som när man var liten.

1 kommentar:

Matilda sa...

va duktigt av dig! och...haha..mysigt med glasspåtallrik =)