lördag 3 januari 2009

Tråkiga händelser

Igår, mitt på blanka dan, inne i stan, kom en man upp bakom mig och försökte våldta mig.

Sjukt, men sant.

Orkar inte gå in på detaljer här, men fan vad arg och ledsen jag har varit och är. Chockad. Äcklad. Har varit hos polisen idag. Anmälde, trots att jag vet att det kanske är en procents chans att de nånsin får tag i äcklet. Polisen var jättebra, blev jättebra bemött och blev positivt överraskad. Likaså Leon har varit så jävla underbar mot mig när jag har varit helt söndrig senaste dygnet.

Jag sparkade honom mellan benen i alla fall. Det kunde han väl ha.

Synd för maorierna att den här mannen just bekräftade alla fördomar jag hade mot dom. Jag vet att man inte ska försöka generalisera. Men det är svårt att inte känna det man känner när såna här saker händer.

Fan, vad besviken jag är på människor. Och imponerad av andra människor. Att det finns ett så stort spektrum av olika sorters människor i världen är överraskande.

Jag tycker ALLA ALLTID ska anmäla. För det är olagligt, och respektlöst. Ingen har rätt till min kropp. För den är min. Nu blev jag inte våldtagen, men är det inte lika jävla illa att han försökte? Han höll fast mig, försökte kidnappa mig. Önskar jag kunde skjuta honom i huvudet. För han är ingen människa. Han har förstört så mycket för mig. Vilket jävla rövhål.

5 kommentarer:

Haren sa...

Men fy farao vad ledsamt att lasa. Ta varsamt hand om dig.

mia sa...

...

Anonym sa...

Tyvärr Amanda så finns det PUCKON överallt .De behöver inte ens vara maorie utan kan vara vanliga svennar också. Finns i Jönköpig och kan kanske t.o.m.finnas i "Bottnaryd"! Ta hand om DIG .Kramar från Mostera´.

Anonym sa...

Hoppas du mår bra efter omständigheterna!
//Linda i hemlighetens....

Anonym sa...

Fy vad trist!!! Tyvarr sa har du nog ratt i det dar med bekraftade fordommar. Men himla bra av dig att anmala, man vet ju aldrig, de kanske tar honom om han ger sig pa nagon annan, och da ar det ju bara bra ju mer de har att ga pa. Hoppas han har REJALT ont i skrevet!!! Ta val hand om dig, och stor trostkram!