måndag 12 januari 2009

dumlemuffins

Tack för era fina kommentarer, de muntrar verkligen upp. Det var jobbigt men nu är det över och det känns jätteskönt.

Under resten av helgen har följande hänt:

Lördag
Lunch på indiskt ställe och jag smakade något indiskt kex/brödaktigt där så jag kunde säga att jag minsann har ätit indisk mat! Skulle gått på middag hemma hos Billy Apple, men jag fick migrän så jag låg och sov hela dagen och kvällen.

Igår
Sover rätt länge tror jag. Hängde hos Matt och handlade mat på dagen. På eftermiddagen hade jag lite svenskkväll hemma, Astrid och Anna kom förbi och sen även Zofia. Vi åt chokladbollar som jag hade bakat och drack öl och tittade på NileCity-klipp på youtube. (Stackars Leon!! Hihi.)
Sen på kvällen blev jag jättetrött så vi satte på Arn 2 med engelska undertexter (varför har de inte engelsk text på utgåvorna i Sverige?). Tack till pappa som fixade den och skickade i alla fall!

Idag
Varit hos polisen på förmiddagen, sen ränt runt på stan lite. Köpt alla möjliga nödvändigheter, kudde, huvudvärkstabletter och så. Sen i eftermiddag har jag bakat Dumlemuffins som blev alldeles ljuvliga.

Jag har inte orkat blogga för att jag lämnade bloggen i så dåligt skick senast. Deppigt och dramatiskt. Men nu är jag tillbaka i alla fall. Saknar er där hemma.

Nu ska jag ut i den 24:gradiga kvällssolen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gött att du är tillbaka i bra skick igen!
Och framför allt kul att du hittat några som kan äta upp dina bakverk. Ha det bäst brodern i jkpg.