onsdag 21 januari 2009

parentes

Jo förresten. Jag och Leon gick till en Food Court och åt middag nyss. Så satt vi där och pratade som vanligt. Så berättade jag att min kära vän hade fått en jobbintervju på samma ställe som jag också sökt jobb på, men jag hade minsann inte hört nåt från dom.
Jag känner mig dålig och misslyckad och sådär, ni vet.

Då kläcker han ur sig.
"Oh by the way, you got a job interview too."

Och så fortsätter han pilla i sin thaimat som om det inte var nåt speciellt.

Jaha?
Och hur vet han det?
När hade han kommit ihåg att berätta det för mig?
Nånsin?

Jahaja! Så jag hade också fått en tid på intervju på tisdag precis som du Anna! Hoppas vi båda får jobbet så kan vi snacka skit om våra kollegor, på svenska!! Wihoo.

2 kommentarer:

Haren sa...

Lycka till!

Kleinen sa...

Håller tummarna här med!