måndag 15 december 2008

dagar

De senaste dagarna får man väl ändå säga har varit... givande.

Jag har fått mycket!

Det började i fredags, med julklapparna från Matilda som jag berättade om. På lördagen fick jag ännu ett paket, en stor kartong från mamma och pappa! Den var fylld med julklappar, mammas pepparkakor, mikrokola, några tomtar, SATC-filmen, och chips och oboy! Hehe. Snacka om lyckorus där.
Grät till och med. Jag är så känslig av mig...

Idag vaknade vi till ljudet av ringklockan vid åtta-niotiden nån gång. Det var min nya dator som hade kommit! Äntligen!! Så nu sitter jag här och knappar på min nya Macbook. Halleluja, det var i sista sekund för min gamla är verkligen i sina sista dagar nu... men! Leon har, emot alla odds, lyckats sälja min gamla dator för hela 650 dollar! Den skithögen! Att nån ville ha den... Haha! Gav datorn till Leon... så han har just cashat in drygt tretusen spänn. Grattis.

1 kommentar: