måndag 22 december 2008

dan före dan före dopparedan

Hej.

Hade hemsk RLS igår kväll. Herregud, visste inte var jag skulle ta vägen. Leon fick slå på mina ben stenhårt för att det skulle bli bättre. Haha. Helt sjukt.
Sen somnade jag i alla fall. Vaknade vid sex-sju nån gång och kände mig jättesjuk. Somnade om till elva.

Idag mår jag väl sådär. Det är finare väder idag i alla fall. 22 grader och solsken. Hoppas det blir ännu bättre snart så man kan sola eller nåt.

Nu ska vi åka till LynnMall och kolla in idiotrean som pågår här. Är det massa rea hemma också? Typ som mellandagsrea, fast innan jul. Ju. Typ Converse för 200 spänn och så. Sen ska vi handla julmat. Vad nu det kan innebära på Nya Zeeland. BBQ?

För övrigt, ni säger att ni är avundsjuka på mig som är här. Men vet ni vad. Det är bara att komma hit. Jag lovar att ta hand om er om ni kommer. Ni är så välkomna! :)

Länk.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag saknar dig! Jag sitter vid dattan dagarna i ända nu när jag har lov känns det som... men du är aldrig onlajnis!!! fy